Feia estona no passava per aquí... I avui duc informació que vos resultarà interessant. He seleccionat 5 tipus de màrqueting digital que he considerat més rellevants i són els següents:
1. INBOUND MÀRQUETING
Aquest tipus de màrqueting té com objectiu enfocar en facilitar als clients potencials trobar la teva marca. El més important és proporcionar informació útil; sense llevar l'atenció de manera agressiva, que ofereixi algo de valor a canvi de l'atenció.
Amb aquest tipus de màrqueting la teva marca es pot convertir en líder del mercat, ahorrar costos, dirigir-te a clients amb potencial, posicionar les teves xarxes socials...
Alguns exemples de inbound màrqueting són:
- Blogs
- Estrategia SEO (Search Engine Optimization)
- Vídeos a Youtube
- Infografíes
2. MÀRQUETING RELACIONAL
Al implementar una estratègia de màrqueting relacional, els clients comencen a ser la part més important. Es tracta de saber escoltar el client, quins són els seus gustos i les seves necessitats. A partir d'aquí, dissenyarem el producte i cercarem estratègies de venta que impactin.
Aquest tipus de màrqueting l'utilitzen els negocis que miren cap al futur, és a dir, empreses no només es centren en obtenir beneficis.
Dins la teva estratègia de màrqueting relacional has de considerar utilitzar eines de CRM (Customer Relationship Managment.
Alguns exemples de màrqueting relacional són els següents:
- Correu post-venta
- Enquestes
- Servei al client
- Programes de fidelitat
3. MOBILE MARKETING
Conjunt de tècniques i formats per promocionar productes i serveis utilitzants dispositius mòbils com a canals de comunicació. S'ha convertit en fonemental redefinir i crear noves relacions amb els nostres clients mòbils per conseguir bons resultats tant a la nostra tenda física com a la tenda online.
Aquests són alguns tipus de campanya de mobile marketing:
- Passbok: Guardes cupos de descompte, entrades a esdeveniments, billets de viatge
- QR:
4. MÀRQUETING DE CONTINGUT:
És una de les disciples de màrqueting online més important. És una tècninca de màrqueting de creació i distribució de contingut rellevant i valiós per atreure, adquirir i cridar l'atenció a un públic objectiu.
Es podrien definir 4 reptes d'aquest tipus de màrqueting:
1. Produir suficient contingut
2. Contingut de qualitat
3. Tenir un pressupost
4. Varietat de contingut
5. MÀRQUETING DE PERMÍS
Consisteix en el deure dels responsables de l'estratègia de màrqueting, sol·licitar permís al client o prospecte abans d'enviar-li publicitat o informació de l'empresa.
I fins aquí, els 5 tipus de màrqueting digital que consider que són rellevants i que s'han de tenir en compte a l'hora de fer una estratègia de màrqueting digital.
Aquí us deix un enllaç on podeu consultar més tipus i més informació:
Esper que us hagui servit d'ajuda! I mos veim al pròxim post. Una abraçada enorme!!!!😘😘😘😘😘





No hay comentarios:
Publicar un comentario