Bones tardes a tots i a totes!!
El passat dimecres 11 d'abril vàrem assistir amb el grup de classe a una conferència que va fer Juan Merodio a CaixaForum, Palma. I m'agradaria explicar-vos en què va consistir i resaltar certs termes rellevants que em varen cridar l'atenció i que vos resultaràn interessants.
El tema central de la conferència va ser:
¿Com definir una estratègia de Màrqueting Digital perquè un negoci funcioni?
Per a què un negoci funcioni hem de tenir una idea clara. Sense una estratègia no tenim res.
Va començar explicant l'actualitat del Màrqueting Digital i del Social Media. Avui en dia, com tots sabem, les xarles socials i tot el què formi part del món online té molta importància.
Dons ara ús destacaré un seguit de termes que va resaltar Juan Merodio:
MÀRQUETING D'INFLUÈNCIA
El màrqueting d'influència és essencial actualment. Ens parla de la paraula influencer, que es tracta d'una persona que és capaç de generar moviment cap a altres persones. Aquest moviment implica generar credibilitat a lo que dius i/o lo que fas. Ser influencer no és una professió, sinó el resultat d'un bon treball en un sector concret.
Moltes marques fan un bon ús d'aquest mètode i els hi dóna bons resultats.
BIG DATA
El Big Data és un terme que descriu en gran volum de dades del nostre negoci. Serveix per treu el màxim partit al nostre negoci online. Juan Merodio, ens resalta que té molta importància actualment, ja que permet crear noves oportunitats de negoci i millora l'atenció al client i el creixement de la nostra empresa.
MÀRQUETING DE CONTINGUTS
Ens conta que el màrqueting de continguts és el suport de tota estratègia digital. És una tècnica que ofereix continguts rellevant, valuosos i de qualitat amb la finalitat de cridar l'atenció al nostre públic objectiu.
El màrqueting de continguts és allò que els teus clients volen saber, allò que tú saps i allò que has de publicar.
Una frase que va dir Juan Merodio i que em va cridar l'atenció és: "No tenemos tiempo para hacer las cosas bien pero sí para hacerlas dos veces"
El què ens vol dir amb aquesta frase és que no en de voler fer les coses ràpid i ja vorem. Hem de dedicar temps i esforç constant en allò que realment ens importa i volem millorar. I sobretot, ser creatius i curiosos. Lo que hem de tenir clar és que sempre fallarem, i per això no hem tenir por a fallar, sinó sempre voler millorar.
I fins aquí l'explicació de la conferència, he volgut resaltar els conceptes que més em vàrem cridar l'atenció i que consider més importants.
Us deix l'enllaç al video per si el voleu veure complet i agafar més idees.
https://www.youtube.com/watch?v=r0HcgMTf6ug
MOLTES GRÀCIES I FINS UNA ALTRA!!😘😘😘


No hay comentarios:
Publicar un comentario